.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر مجمع نمایندگان مازندران:صالحی امیری آرامش را به ورزش کشور باز گرداند

در راستای اعلام حمایت و بررسی عملکرد دکتر صالحی امیری سرپرست مازندرانی وزارت ورزش این بار به سراغ دکتر احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی رفتیم.

به گزارش سایت شمال ورزشی ما حصل این گفتگو را بخوانید:

همانطور که مستحضرید با انتخاب ریاست محترم جمهوری ،دکتر صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش مدت زمانی است که فعالیت خود را آغاز کرده است نظرتان را در این بفرمایید.
ابتدا باید عرض کنم خوشحالم از اینکه قرار است یک مازندرانی در کابینه دکتر روحانی باشد.این یک امتیاز بزرگ برای استان لاله خیز مازندران است.با عنایت به اینکه در دولت قبل هم چند وزیر مازندرانی حضور داشتند در دولت تدبیر هم ضرورت داشت یک نفر مازندرانی در این دولت حضور داشته باشد که امیدواریم با معرفی شدن آقای صالحی امیری از سوی دکتر روحانی به مجلس و تایید نمایندگان محترم شاهد وزارت ایشان در مجموعه ورزش و جوانان کشور باشیم.
استان مازندران با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که دارد مدیران بسیار خوبی را تحویل کشور داده است.لذا ضرورت دارد یک نفر از این استان در کابینه باشد.متاسفانه تا این لحظه هیچ وزیری از استان های شمالی در کابینه نداریم که امیدواریم این خلا از سوی صالحی امیری پر شود.
عملکرد دکتر صالحی امیری را در این مدت چگونه ارزیابی می کنید؟
مستحضر هستید اگر آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین مجموعه در حوزه وزارتی کنار بگذاریم شک نکنید بعد از آن وزارت ورزش و جوانان می تواند بزرگترین مجموعه وزارتی باشد.با توجه به بزرگی این مجموعه و اینکه غالب جمعیت کشور جوان هستند و الحمدالله فضای بسیار مناسبی هم که در ورزش جهان داریم طبیعتا" هم باید رهبری و مدیریت این مجموعه در دست فردی توانمند قرار بگیرد.
شکر خدا آقای صالحی امیری در هر جایی که بودند موفق ظاهر شدند.از خصوصیات بارز ایشان داشتن اخلاق حسنه است که به نظر من اخلاق خوش راز اول در حرکت به جلو است.
نکته دوم ارتباط موثر و کاری که از گذشته تا به امروز ایشان با ریاست محترم جمهور داشته ودارند.همین نشان می دهد که از حمایت مراجع بالا دستی یقینا" برخوردار است و این خودش می تواند بزرگترین کمک برای ورزش و جوانان کشور باشد.
نکته بعدی این است که خود آقای صالحی امیری بی اطلاع از امور ورزش نیست.سال های سال در امور مختلف با جوانان کار کردند و الحمدالله الان هم غالب نمایندگان مجلس نگاه مثبتی به ایشان دارند.ضمن اینکه همین بحث سرپرستی خودش بهترین پشتوانه است که اوضاع ورزش و جوانان به طور کامل به دست ایشان بیاید و من احساس می کنم با آن ضریب هوشی خوبی که ایشان دارد در همین مدت قطعا" اطلاعات کامل و وافری را کسب کردند.
از طرفی می دانیم راز توفیق در ورزش آرامش است.شما اگر تیم های بزرگ را هم نگاه کنید هرگاه درونشان آرامش بود خوب نتیجه گرفتند هرگاه درگیر حاشیه شدند نتیجه ای نگرفتند.ایشان در این مدت آرامش را به ورزش کشور برگرداند.شکر خدا ایشان در این مدت اعتدال واقعی را در ورزش رعایت کردند و از افراط و تفریط دوربودند.امیدوارم که ایشان از طرف دکتر روحانی به مجلس معرفی شوند.
مجمع نمایندگان در زمینه کمک به صالحی امیری چه برنامه هایی دارد؟
مجمع نمایندگان استان مازندران در طی هفته آینده بابت همین موضوع جلسه دارد.جلسات خوبی هم تا الان داشتیم.اعضای مجمع متفق در جهت حمایت از ایشان آماده هستند.تمام نیت ما و اعضای فراکسیون شمال کشور این است که انشاالله با یک رای بالا سکان ورزش و جوانان به عهده یک مرد لایق به نام صالحی امیری سپرده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.